Whatever!

What to muse about today?

June 28, 2006

on June 28, 2006

He’s back home, in the UK, now.  <sigh>  Left yesterday.  Not a fun morning, lunch, drive down, drive home.  Alone.  Fell asleep on the sofa.

Miss him. 

It’s raining out.

Sad day.

Advertisements

11 responses to “June 28, 2006

  1. Netty says:

    Yes, it will be sad, and no silly sayings will help. (absence makes the blah blah blah). Your avatar's sad face is very sad though LOL!
    Try to make the best of it, get things done you have put off, go shopping, get a massage, etc. The time will pass more quickly after a week or so, but getting through this first week will be tough ;o(

  2. Lisa_SFF says:

    No, silly sayings won't help, but day by day, I do hope it gets a little easier.

    I'll probably get some planning stuff done, registry and all that. Eeps. Never really thought about having to *do* all that…

    I did mail the visa application away today. Hopefully it doesn't take too long to approve and go through.

  3. unknown says:

    hey, what happened to my comment??

  4. Lisa_SFF says:

    what comment?

  5. unknown says:

    hmm,damn my dialup
    i was saying your post is sooooooooooooooooo forlorn
    hope the wait passes quickly

  6. Lisa_SFF says:

    oh. silly dial-up.

    I don't mean to be soooooooo forlorn, just a bit sad and lonely right now.

    Hopefully the wait FLYS by.

  7. EM says:

    If there's any massage to be done, then I should be the one doing it. :(

    I shall be passing the time with my new hobbies; looking forlorn and setting fire to my head.

  8. Lisa_SFF says:

    Just don't burn off your eyebrows!

  9. Netty says:

    ROFL Stu! Those seem like appropriate hobbies to take up now ;o)
    And yes, no grills for you! ;o)

  10. Mali May says:

    Ah yes, that is one gut-wrenchingly sad avatar … except for that little smile she gives you if you watch long enough. When's he coming back? Much to do before he returns! And it's better to plan the bachelorette party while he's away <eg> One of my many bosses will be attending a bachelor party in Rio de Janeiro … now THAT's going to be a party. You could use that as your theme <giggles>

  11. Lisa_SFF says:

    Hum… go to Rio? That could be fun!! I have a feeling that there'll be more than one… different groups of friends and all… But yeah, lots to get taken care of, I'm sure… Still waiting to see what INS does… Hopefully it won't be too long.

Please Share Your Thoughts

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: